Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

ΕΣΠΕΡΟΣ " ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ "

Edvard Munch The Scream 

Όσο μ εγκαταλείπουν οι μέρες
Τόσο η μνήμη μου ξυπνά
Για να επαναφέρει όσα γράφτηκαν
Και δεν μπορούν ξανά να γραφτούν
Δεν υπάρχει κουμπί επανάληψης
Υπάρχει κακή αναπόληση
Υπάρχει δραπέτευση από την πτώχευση
Ηττημένος κάνω μεγαλύτερο σαματά
Διεσταλμένος αναφωνώ τα πιστεύω μου
Ζητώντας ανακούφιση από νέα πιστεύω
Που δεν θα με σταυρώνουν
Το στερέωμα χτίστηκε ανάμεσα
Στην υποταγή και την κυριαρχία
Ανάμεσα στο διάβολο
Και το διάβολο.
Έχεις δίκιο!
Έχω τρελαθεί τελείως
Να νομίζω πως η πώληση
Των μηρυκαστικών έχει τέλος
Ποιος είμαι εγώ που θα μανατζάρω
Τις λέξεις σε νέες φόρμουλες
Που ξεσηκώνουν τις ψυχές?
Ποια τα δικαιώματά μου
Να διαφωνώ με τις εικόνες σου
Και να ζητώ παράδεισο
Στη ζούγκλα του μακιγιάζ
Όταν παντού αναγράφεται
‘ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ’

ΕΣΠΕΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ





1 σχόλιο:

  1. καλημέρα Γεωργία,σ ευχαριστώ πάρα πολύ για άλλη μια φορά για την τόσο ευγενή σου προσφορά,να σαι πάντα καλά εσύ και η οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή