Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

ΕΣΠΕΡΟΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ


Σε λίγο όλα θα φύγουν
όλα θα περάσουν στο σκοτεινό χρονοντούλαπο
και το τραγούδι μου για σένα
και η αγάπη μου για σένα
Ένα θρόισμα στη μνήμη σου
θα μείνω
που θα περνά σαν σκιά
τις ναυαγισμένες στιγμές της μοναξιάς σου....ίσως ...
Ίσως...λέω ....ίσως
Φοβάμαι πως είναι παρηγοριά
σαν όλα τ άλλα
που ακολούθησα
που γιγάντωσα
για να πληρωθεί η αγάπη μου για σένα
Γιατί ξαναγεννήθηκα μέσα σου
έγινα ξανά παιδί
Τι κι αν μακριά απ τη ζωή!
Όμως δημιούργησα χρέη
χρέη χωρίς το δικαίωμα να ξεπληρώσω
Ούτε το χιούμορ μου
ούτε η αθωότητά μου
βρήκαν συγχώρηση
γιατί ο κόσμος μας σκληρός πολύ σκληρός
και άχαρη,αδαής η ζωή
Θλιβερή υπόθεση
όποιος αγαπάει σήμερα
η αγάπη δε χωράει στο κόσκινό της!
Και θα πεθάνω γλυκά
μ ακούς....
θα πεθάνω γλυκά
δυο φορές
μια γιατί ξαναγεννήθηκα
και μία γιατί σ αγαπώ
χωρίς να καταφέρω να σ αγγίξω
Μόνο την πρωταπριλιά
άκουσα ένα σου σ αγαπώ..
Θυμάμαι !
Τι κρίμα!
Μα και πόσο γλυκό να σε μεγαλώνω μέσα μου!

2-1-2018 ΕΣΠΕΡΟΣ










4 σχόλια:

  1. Καλημέρα αγαπηπένη και τόσο ξεχωριστή φίλη Γεωργία.Σε ευχαριστώ από καρδιάς για άλλη μια φορά για την φιλοξενία κειμένων μου στην όμορφη σελίδα σου.Είσαι από τους λίγους ανθρώπους που δίνει τόσα πολλά σε ανθρώπους που ούτε στο πρώτο σκαλί δεν έχουν πατήσει.Σ ευχαριστώ και πάλι ,να πάντα καλή εσύ και ξ ιοκογένειά σου και καλή σας χονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντα καλά Γρηγόρη , Καλή χρονιά

      Διαγραφή
    2. Καλή χρονιά Γεωργία.
      Οι στίχοι άγγιξαν λεπτές χορδές της καρδιάς μου.
      Να είσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστούμε πολύ Μάνο , καλή χρονιά

      Διαγραφή