Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΟΥΛΟΓΛΟΥ " …..ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΩ…. "


Όχι….. όχι δεν είμαι γω ….

Δεν είμαι γω εκείνος που τους θεούς σου έκαψα

θυμίαμα στην απαράμιλλη παραφροσύνη σου.


.

Δεν είμαι γω που ανήμπορος να σαλιώσω πληγές,

τα σωθικά μου έφτυνα το μάτι το κακό

ν’απαρνηθούν.

.

Όχι δεν είμαι γω το κλαρί που στον αγέρα

θωρούσες να λυγά και έρμαιο δειλών αναταράξεων

να σπάζει όπως το κεντρί της μέλισσας το βράχο.

.

Όχι δεν είμαι γω αφτός που αιώνες τώρα καρτέραγες

μέσα σε φτενά ενδύματα που σάπιες απαντοχές

μια ζωή άφηναν να ξεπροβάλλουν.

.

Δεν είμαι γω εκείνος που μια ζωή πρόσμενες

να σε λυτρώσει απ’ τις φοβέρες και την κάκητα

που σεμνά στο κόρφο σου έκρυβες.

.

Όχι δεν είμαι γω η ανασαιμιά που έρμη

πλανιέται σε σκοτεινά σοκάκια

τις Άνοιξες με τ’Αγιοκλήματα που φουντώνουν.

.

Όχι δεν είμαι γω ο ποιητής που σαλιαρίζει

με ψυχές ανήμπορες και γιατρικό λήθης

σταλάζει σε μερωμένες αλήθειες.

.

Μονάχα ένα δόρυ θε νάμαι,αγέρωχο,

που μπήγεται σε πληγές κακοφορμισμένες

και άλικο, θεϊκά Ανθρώπινο αναβλύζει το αίμα

γης κι ουρανό ένα να κάμει.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου