Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

ΜΑΡΙΖΑ ΒΟΥΤΣΙΝΟΥ-ΜΑΡΑΓΚΟΥ " ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΣΑΝ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ "

πηγή φωτογραφίας 
Ήσουν ό,τι πιο πολύτιμο είχα.
Σίγουρα το είχες καταλάβει απ' τη θέση που σου είχα δώσει στη ζωή μου.
Άνοιξα το παλιό σερβάν της γιαγιάς, που ήδη κατέχει περίοπτη θέση στο δικό μου σαλόνι πια
και σε ανέβασα στο ψηλότερο ράφι.
Έκλεισα προσεκτικά τα τζαμένια πορτάκια και σε κράτησα μέσα μου για πάντα.
Ακριβώς δίπλα σου, ένα περίτεχνο βάζο με γλυκό του κουταλιού.
Βύσσινο το αγαπημένο της.
Κι' εκείνη η καράφα την βλέπεις; Δική της κι' αυτή.
Μόνο που λείπει το καπάκι , δικό μου λάθος .
Έπεσε και έσπασε σε πολλά κομματάκια.
Δεν βρήκα κάτι παρόμοιο να το αντικαταστήσω.
Έτσι λοιπόν όλες οι μυρωδιές από το λικέρ, εξατμίσθηκαν με τον καιρό,
σαν τα δικά σου συναισθήματα.
Μόνο που εσύ δεν το έκανες από λάθος.
Άνοιξες μια μέρα την καρδιά και τ' άφησες ελεύθερα, να σκορπιστούν στον άνεμο.
Το νέο σκηνικό της ζωής σου, δεν προβλέπει "σερβάν με τζαμένια πορτάκια".
Ο,τι σε αφορά, περιβάλλεται από επίπεδες επιφάνειες, που δεν χωρούν ούτε οι αναμνήσεις
να κρυφτούν, μακρυά από τα αδιάκριτα βλέμματα.
Δεν θα σου πω εγώ, αν είναι σωστό ή λάθος. Ίσως και να έχεις δίκιο.
Εσύ θα το κρίνεις.
Εσύ που άνοιξες την πόρτα της "σάλας" και αντικατέστησες τα "πολύτιμα" με προσωρινά.
Εγώ παραμένω οπαδός του "πάντα"
Εγώ παραμένω οπαδός του "πάντα" για πάντα κλεισμένο στο σερβάν της γιαγιάς,
πλάι στο γλυκό του κουταλιού..........

ΜΑΡΙΖΑ ΒΟΥΤΣΙΝΟΥ-ΜΑΡΑΓΚΟΥ





1 σχόλιο: