Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΤΣΑΚΑΛΩΦ " Επί Προσωπικού " - Ποιητική Συλλογή



Μαγδαληνή Τσακάλωφ - Επί Προσωπικού
Εκδόσεις - Αρισταρέτη
Έτος έκδοσης -  2017

Είδος - Ποιητική Συλλογή
Αριθμός σελίδων: 72
ISBN -  978-618-5273-12-5



Οπισθόφυλλο 

{...}Ξέρεις πόσο όμορφο είναι ένα παράθυρο όταν οι κουρτίνες του παίρνουν φωτιά;
Ομως αυτή τη φορά δε μου αρκεί ένα απλό ρουά-ματ.
Και τότε εγένετο χάος...
Ξέρεις τί είναι να σου λένε το πρωί "χρόνια πολλά" και το βράδυ "συλλυπητήρια";
Σε λίγο καιρό θα μας βιάζουνε με λάτεξ.
Και δεν υπαρχουν πια όνειρα να καβαλήσουμε ουτε γλάρος να μας φυσήξει στη θάλασσα.
Αυτή η Γη δε δακρύζει ποτέ.
Βγήκαμε εκτός!
Το χάσαμε το μέτρο, Μαέστρο!
Πάνω σε πρέπει ξηλώθηκαν
πόσα χιλιόμετρα βαθυκόκκινο σατέν.
Αυτό το αίμα είναι δικό σου.


Ποιήματα Συλλογής 

Τ' όνομά μου

Το επάγγελμά μου ελεύθερος βομβιστής των σάπιων κεκτημένων.
Το παλιό μου συνάφι με πούλησε,
με κύρηξε εκτός εποχής.
Τα δικά μου τα καράβια πάνε κόντρα στον καιρό.
Φοραω Burberry και Armani,
σε καιρούς πείνας.
Δε στα δίνω για απόσυρση!
Εσύ, μόλις φτιάξει ο καιρός, θα τα ξαναφορέσεις!
Τ' όνομά μου;
Εχεις κοιτάξει ποτέ πόσο όμορφο είναι ένα παράθυρο, όταν οι κουρτίνες του παίρνουν φωτιά;
Το παραδέχομαι.
Φωτιά βάζω γιατί δε μ' αρέσει να σκουπίζω τις στάχτες.
Την έκαψα τη ζωή μου...
Και τ' όνομά μου;
Το ξέχασα...

✤✤✤✤

Νέα Κυβέρνηση

Ε, που 'σαι!
Σε λίγο καιρό θα μας βιάζουνε με λάτεξ!
Θα σιχαθώ, φίλε μου, να κατουράω αίματα!
Βλέπεις, είμαι αλλεργική στις τακτικές τους.
Αναιρώ, όμως!
Εχουν εξευγενιστεί!
Φοράνε Lacoste και θα μας δέρνουν, με πλυμένα χέρια.
Θα μου κλειδώσουν το στόμα;
Τιμή μου.
Η ωρα αρχίζει ανάποδα κι αντίθετα στο μηδέν.
Μέτρα!
Η πτώση θα 'ναι άμεση.
Θα πετάξω.
Δε θα κρατηθώ από κανέναν που στη!
Βάλε το όπλο στη βαλίτσα.
Εσύ, ουτε μισοκρυμμένος, μην κρυφτείς.
Πάνω τους!
Μην επιτρέψεις ούτε μισή ανάσα ταχύτητας στο μίξερ τους!
Κόψτε το τρέμολο!
Ξύπνα!
Δεν υπάρχει ελευθερία απ' τους πουλημένους.
Και δε λες το βιασμό πήδημα, αδερφέ, με λίγη βαζελίνη.



Βιογραφικά στοιχεία 


Η Μαγδαληνή Τσακάλωφ γεννήθηκε στο Πασαλιμάνι.Γύρω στα τέσσερα ξεκίνησε να διαμένει με τους γονείς της στα βόρεια προάστια. Στην ίδια ηλικία, ξεκίνησε να σπουδάζει κλασική μουσική και εμφανίστηκε στην τηλεοπτική εκπομπή Bravissimo, ως παιδί-θαύμα. Στα έξι της ξεκίνησε και μαθήματα υποκριτικής στο παιδικό θέατρο του Μάρκου Σεφερλή ενώ παράλληλα συνέχισε να ασχολείται με το κλασσικό τραγούδι σε μεγάλες χορωδίες. Στα δέκα της χρόνια ξεκινά τη δημιουργία του σχολικού crew ΧΑΟΣ, ενώ στα έντεκα βραβεύεται με Σεγκόβια για σόλο κιθάρα και σύνθεση. Στα 14 ξεκίνησε να εργάζεται ταυτόχρονα ως μοντέλο, ενώ άνοιξε ένα δικό της ατελιέ για graffiti σε δημόσιους χώρους, εκθέσεις και δημιουργίες alternative fashion. Υπήρξε προστατευόμενη του Λεκτικού Επεξεργαστή, προτού κλείσει καλά καλά τα 15. Εχει εργαστεί για χρόνια ως έμπορος κι επιχειρηματίας. Σήμερα εργάζεται ως συνθέτης κι ερμηνεύτρια. Έχει εκδώσει την ποιητική συλλογή «Νέοι Δρόμοι», η οποία συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό πωλήσεων για τα δεδομένα της εποχής και το ομότιτλο ποίημα μελοποιήθηκε κι ερμηνεύθηκε από το Νικόλα Αδέσποτο. Ως μουσικός κι ερμηνεύτρια έχει συνεργαστεί με το Δημήτρη Ιατρόπουλο στο τραγούδι "Εμείς οι άλλοι" και με το Χρήστο Δενδρινό στο τραγούδι " Μικρομεγάλωσα".
Εχει συμμετάσχει σε 5 ανθολογίες κι έχει εκδώσει συνολικά 2 ποιητικές συλλογές, "Νέοι Δρόμοι" και "Επί Προσωπικού".

✤✤✤✤

67 λέξεις του Δημήτρη Ιατρόπουλου για τη Μαγδαληνή Τσακάλωφ


Είσαι σπουδαία ποιήτρια αγάπη μου.
Στρογγυλή και όρθια.
Συνέχισε να γράφεις
μα πάνω απ' όλα να Νιώθεις πρώτα και μετά να "καταλαβαίνεις".

Μόνον έτσι βγάζουν εισιτήριο ελευθέρας οι ποιητές
για να κουρνιάζουν στις κερκίδες του μεγάλου βυθού,
του ομαδικού ασυνείδητου.

Μάγδα, πήγανε να σε πιάσουνε κορόιδο
αλλά τους πήρες χαμπάρι και τους ξέφυγες.
Δεν είσαι "λινή",είσαι μεταξωτή.

Βουρ στη ζωή,μη μασάς,προχώρα.
Φιλιά...Δημήτρης

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου