Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΖΑΝΟΥ ΑΤΙΤΛΟ "


On The Edge by Lora Vysotskaya

Εκποίησα το σπίτι μου
τα τούβλα και τα τσιμέντα
Εκποίησα τη στέγη του
και το χιόνι που το σκεπάζει
Εκποίησα την πολυθρόνα
και τα όνειρα που έκανα αραχτή
Εκποίησα και το κρεββάτι που 'γερνα
κουρασμένη από τη θλίψη τ'ουρανού
και την μανία της βροχής στο τζάμι
Εκποίησα τον κήπο και τους σπόρους του
κι όλα τ' αγκάθια του τα παγιδευμένα
Εκποίησα τη λάμπα που 'φεγγε
τις νύχτες της αγρύπνιας μου
Εκποίησα και τα άγραφα ποίηματα
εκείνα που σου αφιέρωνα δίχως να το ξέρεις
Εκποίησα και τα πιο σκοτεινά μυστήρια
τα νυχτερινά μυστικά μου
Εκποίησα δίχως τελειωμό
ακόμα και τα κύτταρα μου
Τίποτα μα τίποτα δεν απέμεινε...
Μεσουράνησα και δεν υπάρχουν
ούτε κληρονόμοι να με καταραστούν.

Άφησα μονάχα κάτι σπλαχνικά βράδυα μου
τα μοναδικά δίχως ολέθριες σκέψεις
Εκποιήστε τα εσείς
Αξίζουν όσο ένα ταξίδι στην Αγάπη
στον Έρωτα και στη Ζωή .

Μαρία (Μόιρα)Μπιζάνου
27/11/2017 8:45 μμ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου