Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ " Του έρωτα ο συριγμός "

Artist: Victor Tkachenko

Με τι να πεινάσω
όταν έχει χορτάσει
η γαλήνη μου,
πώς να διψάσω
όταν ξεδίψασε η λύπη μου
και πλύθηκαν
οι χαρές μου
με το λουλάκι
των απομεσήμερων πόθων....
Κάθε που πονάω τη μέρα
σε θυμάμαι,
κάθε που φιλάω τη νύχτα
σε νιώθω
και κάθε που σε ζητάω
σε ακουμπάω
σε ενα νανούρισμα,
στο νοητό σου
προσκέφαλο
προσθέτω ενα άγγιγμα
κι από ένα μου μένος,
ένα για τα γινάτια
που κράτησα,
άλλο για το κρυφτό
που δεν έπαιξα
κι ύστερα ένα
για τους θυμούς
που με πήραν μαζί τους,
κι αμέσως μετά χιονίζει
ο έρωτας φεγγαρόσκονη
κι εξαϋλώνει όλα
τα φρούδα,
λαίμαργα πίνει
όλα τα ψεύτικα
κι αφήνει μονάχα
τ αληθινά,
σπονδή στο στρώμα
του λίκνου σου,
πώς να γεράσω
όταν έχω τραφεί
από την αιώνια νιότη σου,
πού ν απαγκιάσω
το έρμα μου
όταν σαν στρόβιλος
περιφέρθηκα
στις αγαπημένες σου
στράτες,
πώς να γίνω πνοή
όταν μέσα σου
πνέω σαν δίνη,
ακάματη μοίρα
είσαι για μένα
ω ποίηση,
κι ο έρωτας,
ένας ακατάληπτος
συριγμός,
η ενδότερη βουή
της ψυχής μου,
ένας λογισμός μου
ριγμένος
στο είναι σου :
το πέλαγος σου!

ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου