Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

ΝΙΚΟΣ Δ. ΣΤΟΦΟΡΟΣ ~ Μια Αγάπη μαγεμένη ~

Elaine Murphy: LOVERS AT SUNSET

Μοναδικές οι καρδιές στην κοιλάδα της μάχης
που γι' αγάπης φλόγα, ξεχειλίζουν πηγές !
Διψασμένος μονάχος, γεύτηκα τη στοργή σου
αγκαλιά σαν με πήρες 

να ρουφώ τις πνοές !
Την Φροντίδα σου ένιωσα και μου έγινε πάθος
στη ζωή μου σε έβαλα κι ας μου λείπει το χθες
τα χάδια σου θέλω στη πηγή σου μεθάω
τα φιλιά σου ζητάω  
τα γλυκά να με καις !
Αμαζόνιο άρωμα μια λαχτάρα μου φέρνει !
Ένα σπάνιο αίσθημα σαν καταρράκτης κυλά !
Το φάρμακο είσαι, που τον πόνο μου παίρνει
κι ένα σου νάζι 
 σαν χαρά μου γελά !
Είχα νιώσει στη μάχη, σαν αστέρι που σβήνει
η δική σου οντότητα, μου γεννά μυστικά !
Προαιώνια Ίσως, μηδενίζουν το μίσος
σαν Νεράιδα της νύχτας 
μες στη φύση πετά !
Σφιχτά να σ' έχω και να θες, μέσα στην αγκαλιά μου
ερωτικά να σου δίνω, με πάθος φιλιά !
Μέσα στα φυλλοκάρδια σου τον πόνο σου να σβήνω
νανούρισμα στα χέρια μου
με πόθο στη καρδιά !
Να θες σ' εμένα να ζητάς τη φλογερή αγάπη
μες το καυτό το βλέμμα
να σβήνουμε τα πάθη !
Μαζί σου βρήκα τη χαρά που είχα καιρό χαμένη
μαζί σου αναστήθηκε, "μια αγάπη μαγεμένη"!
. . . .* * Nikos D. Stoforos * *






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου