Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - Απόσπασμα από την ποιητική συλλογή " Μικρή Περιήγηση "



Ο φίλος ποιητής Γιώργος Δελιόπουλος απαγγέλλει απόσπασμα της ποιητικής μου συλλογής " Μικρή Περιήγηση".Η ηχογράφηση της απαγγελίας έγινε από τον μουσικό Φώτη Βακουφτσή. Τους ευχαριστώ και τους δυο μέσα από την καρδιά μου!
Η "Μικρή Περιήγηση" είναι η πρώτη μου ποιητική συλλογή που εκδόθηκε το 1996 και τώρα, 20 χρόνια μετά, την ξαναφέρνω στο φως με Β΄έκδοση! Το βιβλίο, ήδη έχει πάρει το δρόμο του τυπογραφείου, από τις εκδόσεις ΕΝΤΥΠΟΙΣ.
Δ. Παπακωνσταντίνου 


(Απόσπασμα 26ο της ποιητικής σύνθεσης)
XXVI

Απ’ το στερνό μου δάκρυ πιο ακριβό
σαν τι να βρω να σου προσφέρω;
Αφέντη ήλιε μου χρυσέ, καλέ μου φίλε
από το χαμηλό πορτάκι μια ματιά
αν θέλεις, ρίξε να με δεις
κι έπειτα για της θάλασσας τα βάθη φύγε.
Γιατί ’ναι οι λάμψεις της αιώνιας γιορτής
η ευδαιμονία της σιωπής κι η ισορροπία των χρωμάτων
σε κάποια χώρα των ονείρων μακρινή.
Κι ίσως ακόμη μες στα μάτια των πουλιών
που σιωπηλά κουρνιάζουν καρτερώντας
κάθε πρωί γαλήνια μοναχά κι ανέμελα
για να σε δουν που θα ’ρχεσαι ξανά
να τα ζεστάνεις και να πεις μια “καλημέρα”.


Δημήτρης Παπακωνσταντίνου 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου