Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

ΜΑΝΤΛΙΝ Α. '' Aλκυόνη..μου ''

Αrt by Mike Tzamalhs
Πήρα τις αχτίνες του Ηλιου, να σου γράψω..να σου εκφραστώ.! Ξεχωριστή φωτοβολία,σπάνια, βαρύτιμη συντροφιά,καλλιέπειας. Ταυτίστηκα,σ' εμπιστεύτηκα,απ την αρχή. Όλα τα είχες Εσύ! Επίσκεψη στους πολύχρωμους,μοσχοβολιστούς, κήπους σου έκανα.. Ευωδιά λεβάντας και ροδόκρινου,γεύτηκα. Ώσπου..άνεμος φύσηξε,..δραπέτης κι άκουσα το χάδι της καρδιάς και της νόησης.! Στον οργασμό της απεικόνισης των συναισθημάτων, εκτελούσα..δρομολόγια καθημερινά. Το κάλεσμα σου,στις μαγικές γυροβολιές του ψυχισμού, με συνέπαιρνε..... Κάθε που μάτωνα..σ' αναζητούσα σ' έψαχνα,στις πνευματικές περιπλανήσεις και στις στοχαστικές αναζητήσεις..με μύησες! Πίσω απ τ'ασφονδέλια,φιλί σου στελνα,μυρτούλας μικρής, την ουσία του κάθε ταξιδιού..ψηλάφιζα. Κάθε που έπεφτα,ανάλαφρα,παρηγορητικά με σήκωνες και με σφιχταγγάλιαζες μέχρι η ψυχή να γιάνει.. Μου θύμιζες ποια είμαι...μη τύχει και το ξεχάσω.. Μέχρι που μ'έμαθες,μυαλό να βάζω ..στο συναίσθημα.. Κι αυτό θα περάσει..μου λεγες.. Μόνο το σου νά χεις,στους γαμίκους της ψυχής, στους ληστές που περνάς..για κατατρεγμένους, σε κάτι υποψωλάρια..που θαμπώνουν το γυαλί.. Ε..!! όλους αυτούς τους συνάντησα στο μονοπάτι μου.. Μα σε σκέφτηκα κι αναθάρρησα.. Βρήκα το κουράγιο..όσους με πρόδωσαν..να μην εκδικηθώ... Απλά.......να τους Χαρίσω...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου