Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

ΦΡΑΓΚΙΑ ΙΩΑΝΝΑ " ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΣΑΠΟΥΝΟΦΟΥΣΚΕΣ "



Στροβιλιζόμουν μέσα στην πολύτιμη σαπουνόφουσκα, κι όλο ανέβαινα, μέχρι που βεβαιώθηκα πως αυτός ήταν ο δρόμος, άλλον δεν είχε. Στα χρώματα του ουράνιου τόξου ο ορίζοντάς μου, κι όλο ανέβαινα. Υπέροχοι στοβιλισμοί, θέα ασύγκριτη, ευάερη κι ευήλια η ζωή μου, κι όλο ανέβαινα. Μέχρι μια μέρα που

Παφφφ
Σκάει η σαπουνόφουσκα
πάει περίπατο το ουράνιο τόξο κι η ευήλια ζωή μου
κι αρχίζω να πέφτωωω
"Ε, εσύ, θα σ' αφήσω να ζήσεις αν δεχτείς να ισορροπείς στο σκοινί" ακούστηκε η φωνή ενός μάγκα με μεγάλη, ξύλινη μύτη.
"Δεν ξέρω να ισορροπώ" φώναξα συνεχίζοντας να γκρεμίζομαι.
"Να μάθεις!" χαχάνισε ο μάγκας. "Θα βάλεις και μια κόκκινη μύτη κι όλοι θα νομίζουν πως είσαι ευτυχισμένη!" 
""Να κοιτάξεις εσύ, τη δική σου τη μύτη, αρχιψεύταρε" τόλμησα... και λίγο πριν σκάσω στο έδαφος, νιώθω το σκοινί κάτω απ' τα πόδια μου, τη μύτη κρυμμένη σε μια κόκκινη, άθλια μπάλα πλαστική, κι ο μάγκας να γελάει, να γελάει...
~~~~~
Έτσι ζω από τότε. Ισορροπώντας στο σκοινί, με μια κόκκινη μύτη για να νομίζουν πως είμαι χαρούμενη. Μεταξύ μας, αν και μέσα στον πανικό και τη μιζέρια, καμία μοναξιά δεν νιώθω, αμέτρητοι άλλοι ισορροπιστές σαν εμένα, δίπλα μου με μύτες κόκκινες, άρα ευτυχισμένοι.
Το πρόγραμμα δεν έχει άλλες σαπουνόφουσκες.
.
Ιωάννα







2 σχόλια:

  1. Ειλικρινά το θαύμασα... και μου 'μεινε μια πίκρα για το που οι πολλοί καμώνονται μια ευτυχία ανύπαρκτη... και δεν ξέρω αν είναι από ψευτοέπαρση ή από πεισματική αξιοπρέπεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ίσως ένα μείγμα κι από τα δυο... Ο λαός μας, τις ασφαλιστικές δικλείδες για την ελευθερία του, μπορεί και να τις κάνει αλυσίδες σκλαβιάς, αν δεν προσέξει. Ευχαριστώ θερμά, Θοδωρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή