Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

ΠΑΡΑΘΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ " Έλα "

Πίνακας - Lauri Blank

Μια μουσική εξαίσια, ένα απαλό αεράκι, Η θέα των μικρών 
παιδιών που παίζουν στο πάρκο, Η γάτα που γουργουρίζει 
στα πόδια μου, ο ήλιος πάνω από την θάλασσα καθώς καθρεφτίζεται στα γαλανά της νερά, 
Ο Γκιώνης τη νύχτα, 
η φωτιά στο τζάκι, η φλόγα του κεριού. Όλα,ήχοι, εικόνες με φέρνουν κοντά σου. 
Όποιο δρόμο να ‘χεις πάρει, με την σκέψη της καρδιάς μου, είμαι εκεί. Μην αμφιβάλλεις. Ρώτα τα μάγουλά σου, το σεντόνι σου ρώτα, 
Πόσες φορές δεν ήρθα και σε σκέπασα, πόσες φορές 
τρυφερά δεν σ’ έχω φιλήσει καθώς εσύ κοιμόσουν, 
αγαπημένη της ψυχής μου. 
Τα βράδια οι ποιητές μπορούν και ταξιδεύουν, 
Περνάνε μέσ’ από τοίχους, Γίνονται πνεύματα αγγελικά και φρουρούν τα όνειρα, 
Από τις σκιές που βαστάν πυγολαμπίδες κι έτσι να τους γελάσουν προσπαθούν, 
Πως ήλιοι είναι τάχα, Για να περάσουν την πόρτα των των βλεφάρων τους 
και να σκορπίσουν εντός τους Εφιάλτες. 
Όμως εσύ έχεις εμένα φρουρό να σε προσέχει. 
Κοιμήσου κόρη και γυναίκα της ζωής μου. 
Την αγκαλιά των άστρων σού ‘χω ετοιμάσει για στρωσίδι. 
Και ‘χω για σένα κλέψει τ’ ουρανού την κούνια. 
Επάνω στο φεγγάρι σε λικνίζω και νανουρίσματα σου λέω απαλά.
Αγάπη μου ! Αγάπη μου ! Λόγια γλυκά απ’ την καρδιά μου βγαίνουν. 
Τέτοια που μόνο η Παναγιά είπε για το Παιδί της. 
Τέτοια που λεν μοναχά οι Άγιοι σαν αισθανθούν Θεό, 
Λόγια που λεν μονάχα όσοι αντίκρυσαν έστω και μια φορά, 
σε μυστική, εκστατική στιγμή, την ομορφιά του κόσμου. Κι ‘γω την έχω δει. Σε βραδιές αιωνιότητας την έχω αγγίξει, Χαϊδεύοντας το ενσαρκωμένο σύμπαν, 
φιλώντας αχόρταγα, σε μέθη ιερή, το υπέροχο κι απέριττο κορμί σου. 
Εκλεκτή της καρδιάς μου! Φως των ματιών μου! Πόσο μου ‘χει λήψει ο ιδρώτας σου, Η πρωινή μυρωδιά της ανάσας σου μ’ άρωμα καφέ και πνιχτά κεράσματα πάθους, 
να ξεφυσά στ’ αυτί μου. Έλα ! Έλα ξανά να μου θυμίσεις πώς είναι να χορεύουν οι πλανήτες. 
Πώς είναι να χορεύεις και συ, ξέφρενη αμαζόνα, 
Επάνω στον άξονα του αγριεμένου μου λύκου, 
Να με δαμάσεις με τις κινήσεις των γοφών σου, 
Να με ταϊσεις προφέροντάς μου τον Γαλαξία του στήθους σου. 
Μην αργείς ψυχή μου ! Πεινώ και Διψώ! Λαχταρώ το φιλί σου.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου