Κυριακή 24 Απριλίου 2016

ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ ΛΟΥΛΕΛΗ. " Στο χείλος του Ονειρογκρεμού "

Πίνακας - Suhair Sibai

Εγώ, που θα ντυθώ το χείλος του ονείρου
κι εσύ,που θα ντυθείς το χείλος
του γκρεμού,
κι έτσι ανυπόταχτα
τσαλακωμένα
ξέφρενα,
με τ άκρα θα ερωτοτροπήσουμε
για άλλη μια φορά,
εγώ με βότσαλα θα σε πυροβολώ
κι εσύ με σφαίρες,
δε θα νικήσεις
δε θα ξεφύγω
θα αναμετρηθούμε με του έρωτα
τον πήχη,
με το ύψος του κορμιού,
θα μπαίνεις στις ρωγμές μου
θα σε φορώ σαν βλέμμα τρυφερό,
κι ύστερα θα ενώσουμε τα πέλματα
για να ριχτούμε στη φωτιά,
εκεί, στου πόθου τα βαθιά.
Εγώ σ αγάπησα σ αμέτρητα κομμάτια
κι εσύ τα έσπερνες σ ανέμους
των παθών,
όχι, δε θα λιποτακτήσουμε ξανά,
θα παραβγούμε,
θ αγαπηθούμε με αποτυπώματα
ηχηρά,
με αποδείξεις,
εσύ μελάνι
εγώ χαρτί,
θα χαραχτούμε στον κορμό
μ άλικα σ αγαπώ
και ρίζες σαν το αίμα,
δυο φλέβες που κυλάνε
στην αρτηρία της καρδιάς.................
ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ ΛΟΥΛΕΛΗ.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου