Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

ΚΟΤΣΟΒΟΛΟΥ ΑΘΗΝΑ " Θεριό "

πηγή φωτογραφίας 


Όντας θεριό περπάτησα την γη τούτη Χρόνους κι αιώνες Καθώς αλλάζαν οι καιροί Πολέμησα με πλήθος των θεριών Που επιβουλεύτηκαν την ύπαρξη μου Μα δεν με νίκησαν ποτέ Ζω μέσα στους αιώνες Με αλλιώτικη μιλιά τρόπους και ρούχα Πετώντας σαν πουλί στον ουρανό Σαν ψάρι κολυμπώντας Και έφεξα στον ουρανό αστέρι. Ζω πάλι μέσα στους αιώνες Ο ίδιος σαρκοβόρο ζώο Και βορά των ομοίων μου Με κακολόγησαν πολλοί Μα ούτε ένας δεν τόλμησε ποτέ Τη δύναμη μου τούτη να πειράξει Γιατί είμαι θεριό και κάποτε Ξυπνάει μέσα μου το αίμα του πρόγονου Που φορούσε δέρματα και με κρέας ωμό Πολεμούσε την πείνα του.
Χωρίς δέρματα τώρα Με αγριάδα πιότερη Δίχως να σκοτώνω Κατασπαράζω τους εχθρούς μου ……………………………………. Άνθρωπο με ονομάζουν.

Η Αθηνά Κοτσόβολου έγραψε αυτό το ποίημα σε ηλικία 15 ετών .





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου