Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

ΕΙΡΗΝΗ ΛΙΒΑΝΟΥ ''Αγάπη είναι''




Πάμε στη Βενετία να πεθάνουμε διαβάζοντας Τόμας Μαν ??

- Εγώ θέλω να πεθάνω στην παλιά μου γειτονιά. Εκεί που έπαιζα με τα φιλαράκια μου κρυφτό, αγάλματα μπερλίνα, Εκεί που στον κήπο της μάνας μου μύριζε βασιλικό και μοσχομπίζελα. Εκεί που τα αγόρια παίζανε μπάλα και την έχαναν πολλές φορές, αφού είχαν τα μάτια τους στραμμένα σε μας τα κορίτσια!!!
Όμως τι κρίμα δεν υπάρχει πια αυτή η γειτονιά, ούτε ο κήπος της μάνας μου. Και τα αγόρια μεγάλωσαν πια! Όμως δεν την έχασα ποτέ τη γειτονιά μου αφού την βλέπω τόσο συχνά στα όνειρά μου! 
Και λίγο πριν πεθάνω θα ονειρεύομαι ότι βρίσκομαι στον κήπο μας. Και το αγόρι που αργότερα παντρεύτηκα θα μου πετάει όπως τότε ένα τριαντάφυλλο από τον διπλανό κήπο.

Η φωτογραφία από http://www.about.ch/






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου