Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

ΧΑΤΖΗΘΩΜΑ ΖΩΗ ''Διψασμένοι για αγάπη!''

Πίνακας -  Vladimir Volegov




Πριν μερικά χρόνια κάποιος από την οικογένειά μου αντιμετώπισε ένα σοβαρό θέμα υγείας και χρειάστηκε να περάσουμε ένα διάστημα σε μεγάλο θεραπευτήριο στη Θεσσαλονίκη. Εκεί ήρθα σε επαφή με τον θάνατο και γνώρισα τι σημαίνει πόνος για πρώτη φορά στη ζωή μου. 
Δεν ξέρω πώς, αλλά σήμερα Κυριακάτικα σκέφτηκα πολύ έντονα έναν άντρα, που γνώρισα εκεί. Είχε σοβαρή ασθένεια και γνώριζε ότι δεν του απέμενε πολύς καιρός ακόμη στη ζωή. Όταν μου το εξομολογήθηκε, έδειξα τρομαγμένη, έχασα τα λόγια μου και σίγουρα είχα συμπεριφορά εξωγήινου. Ένα πρωινό μπήκα στο δωμάτιό του, να του κάνω παρέα με μια κούπα καφέ στο χέρι. Τον ρώτησα πάνω στα άσχετα που λέγαμε αν φοβάται και πώς το αντιμετωπίζει. Μου χαμογέλασε, με δυσκολία πήγε προς το παράθυρο και κοιτάζοντας έξω μου λέει: ''Ε, λίγο πιο νωρίς, λίγο αργότερα, τι σημασία έχει. Έζησα καλά! Έκανα φίλους, γέλασα και δάκρυσα πολύ, δούλεψα τίμια, δεν αδίκησα και αγωνίστηκα, για να κάνω καλό στους ανθρώπους και να μην πληγώσω ψυχές. Αν τα κατάφερα, οι άλλοι θα το πουν αύριο. Χαίρομαι που έκανα δυο καλά παιδιά και θα αφήσω πίσω μου καλούς ανθρώπους. Δεν ξέρω, αλλά μπορώ να φύγω ήσυχος, θα έχω κάνει αυτό τον κόσμο λίγο καλύτερο. Δε φοβάμαι, είμαι έτοιμος. Μόνο, να... ξέρεις... λυπάμαι που δε θα μπορώ να δω ξανά αυτόν τον χειμωνιάτικο ήλιο, αυτό θα μου λείψει, με αυτή την εικόνα θα φύγω!...''
Ας είναι ήρεμη η ψυχούλα του στην αιωνιότητα και ας τον θυμούνται με αγάπη. Σύντομο είναι το πέρασμά μας από τη ζωή αυτή, ας προσπαθήσουμε να ομορφύνουμε ο καθένας με τον τρόπο του τον κόσμο μας. Ποιος έχει δίκιο, ποιος έχει άδικο σε ό,τι λέμε και κάνουμε, αυτό που θα μείνει είναι δυο χέρια να μας αγκαλιάζουν, δυο γλυκά λόγια στον διπλανό μας και κάτι καλό που θα λένε για μας...Χάδια στην ψυχή και λόγος να συνεχίζουμε να ελπίζουμε και να προσπαθούμε. 
Έχουμε τα ναύλα, για να γεννηθούν όλα από την αρχή...Όλα μπορούν να ξεκινήσουν από ένα απλό μήνυμα αγάπης και ανθρωπιάς: ''Πεινάς; Είσαι καλά; Σε προσέχουν; Κοιμάσαι, τρως καλά; Καλή δύναμη στη δουλειά! Μη φοβάσαι, σε αγαπάω!...'' Να γευτούμε, να καλλιεργήσουμε και να καρποφορήσει η αγάπη...Τι λέτε, αφήνουμε ένα μήνυμα χαδιάρικο στον καθρέφτη στο μπάνιο το αυριανό πρωινό της άχαρης Δευτέρας; Αφού λαχταράμε την ευτυχία, μωρέ, γιατί μένουμε νηστικοί και διψασμένοι από αγάπη; 















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου