Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

ΓΑΒΡΙΛΗΣ ΙΣΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ " Αναδύομαι άνθρωπος."

 Photography -  MARK ASHKENAZI



''... Να μπορείς, απάνω απ΄την ομοβροντία που σε σκοτώνει
εσύ ν΄ακούς τα εκατομμύρια των απλών ανθρώπων που
τραγουδώντας πολεμάνε για την ειρήνη.
Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος.'' (Τάσος Λειβαδίτης)

Αναδύομαι άνθρωπος.
Μοσχομύρισε πάλι τ' όνειρο..
Με τι αγγίζεις τις χορδές του
και οι μελωδίες του
μεθούν την Πλάση μου;
Με τι χρωματίζεις
τις Ανατολές του
και οι στιγμές μου
αναβλύζουν έρωτα;
Πως να σ' αγαπήσω
πιο πολύ ζωή μου;
Με τόση βροχή στο μέτωπο,
με τέτοιους ανέμους στα φιλιά σου,
μ΄αρέσει, που έτσι σ' αγαπάω.
Μου φτάνει
που κάθε μέρα η καλημέρα σου
ανασταίνει τις προσδοκίες μου.
Μου φτάνει,
που απ' τα βάθη σου
αναδύομαι άνθρωπος.
Γαβρίλης Ιστικόπουλος / Από τη συλλογή ''Εσύ του Έρωτα''.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου