Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

ΚΑΠΙΡΗ ΒΟΥΛΑ " ΗΣΥΧΙΑ;;;"


Η ενοχλητική ησυχία, απρόσκλητη, βρίσκει τις χειρότερες στιγμές να κάνει αισθητή την παρουσία της ή τις δημιουργεί....έτσι για να έχει λόγο ύπαρξης!
Είναι κάτι στιγμές που εμφανίζεται από το πουθενά, πνιγηρή κι αθόρυβα προκλητική, απλώνεται αναπαυτικά στον καναπέ σου και με όσο θράσος σου κλέβει την ανάσα,τη ζωή, άλλο τόσο χαλαρά διεκδικεί το χώρο σου, σαν στο σπίτι της.....κυρία κανονική!
Ε, λοιπόν όχι! 
Δεν με υπολόγισες καλά!
Τα μαζεύω και σας χαιρετώ!
Πετάω τα νεύρα μου,κορδελάκια στο κρεβάτι, ξεμπέρδεψε τα αν μπορείς....
Ορίστε...αφήνω τη θλίψη στη μια πολυθρόνα, στην άλλη όπως βλέπεις κάθεται παγερή η σιωπή.
Μια ωραία ατμόσφαιρα!
Στο ψυγείο επίσης έχει δροσερή υπομονή.
Τι, δεν θα σε φρόντιζα θαρρείς;
Παίρνω τα αναγκαία, ευτυχώς τα κουβαλάω συνεχώς!
Η τεράστια λαχτάρα μου για ταξίδια, ο παιδικός μου ενθουσιασμός, η ανοιχτή μου καρδιά, το ακριβό μου χαμόγελο, χρώματα και πινέλα για όμορφες στιγμές...όλα εδώ!
Να και τα κλειδιά....
πάρ' τα κυρά μου να χαρείς!
Κλείσε την πόρτα πίσω μου, μη σας ενοχλήσει κανείς....
Βολέψου τώρα όπου βρεις!

Βίρα τις άγκυρες και όρτσα τα πανιά!
Σαλπάρουμε ψυχή μου στ' όνειρο!

Ποια η αλήθεια, ποιο το ψέμα!
Σ' αρπάζει τ' όνειρο απ' το τέλμα!
Μαγεία τ' όμορφο ταξίδι
που δεν γευτήκαμε ακόμα!!!

~ ~ V.K ~ ~
Voula Kapiri 17/7/2015







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου