Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

ΑΡΣΙΝΟΗ ΒΗΤΑ "Ψιθυριστά μιλώ για τα ακριβά μου αισθήματα...να μη χάνουν το άρωμά τους.."




Ποτέ δεν έπαψα να ψάχνω το όμορφο ,το ουσιαστικό στην κάθε μέρα που μου χαρίζεται . Τώρα πια καταλαβαϊνω ότι είναι ανεπανάληπτη.Της δίνω χρώμα, της χαμογελώ, της κλείνω το μάτι...Είναι δική μου, μοιράζεται, πολλαπλασιάζεται με τους ανθρώπους γύρω μου.Αυτούς που χαμογελούν με επίγνωση της πραγματικότητας, τους απλούς που είναι σπουδαίοι , και τους σπουδαίους που είναι απλοί, ακούραστοι εργάτες σε αυτό που κάνουν, παρόντες. Αυτούς που από μέσα τους αναβλύζουν επιθυμίες που αγγίζουν διαφορετικές πλευρές τους, αλλά που όλες περικλείουν την βασική επιθυμία για ZΩΗ ,που δεν περιορίζουν την ερωτική τους ικανότητα μόνο στις ερωτικές τους σχέσεις.Παλεύουν με τον εαυτό τους,για ένα σκοπό , για αξίες , για τον ΑΝΘΡΩΠΟ.Γνωρίζουν ότι το καινούριο αναδύεται μέσα από πόνο,από έκρηξη, από θάνατο,ποτέ μέσα από την ευκολία. Παραμερίζοντας τη δική τους αλήθεια ανακαλύπτουν την ΑΛΗΘΕΙΑ. Προτιμούν το διαφορετικό, το ξεχωριστό πληρώνοντας τις επιλογές τους αδρά.Χωρίς μιζέρια, χωρίς τσιγκουνιά με την καρδιά και το νου επιλέγουν. Συγκινούνται από τη σοφία της απλότητας . Ταξιδεύουν στο μπλε της θάλασσας και οι ορίζοντές τους είναι μακρινοί.Είναι φίλοι μου, είμαι εγώ που... Ψιθυριστά μιλώ για τα ακριβά μου αισθήματα...να μη χάνουν το άρωμά τους...

Αρσινόη Βήτα








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου