Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

ΚΑΒΒΑΔΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ - Καληνύχτα '' μπαμπά ''.



Καληνύχτα '' μπαμπά ''. 
Θα θελα να σε βρίσω, μα δεν κάνει να βρίζουν τα μικρά παιδιά. Πριν φύγω να σου πω πως δε θα σε περιμένω στον Παράδεισο, γιατί δε θα έρθεις εκεί, μα θα έρχομαι εγώ στην Κόλαση να σε βρίσκω και τότε μπαμπά θα σε ρωτήσω γιατί... Και να ξέρεις.. δε θα μου λείψεις...δε ξέρω αν θα λείψεις και στη μαμά, μπορεί σε κανέναν. Μα όταν συναντηθούμε θα μαι δυνατή, πιο δυνατή από σένα και τότε τα χέρια σου δε θα ναι ικανά να μου κλέψουν την ανάσα μου. Τότε θα είμαστε ίσοι. Τότε δε θα σου κλέψω τη δική σου ανάσα γιατί εσύ νεκρός θα έρθεις να με βρεις. Μόνο τη μιλιά θα έχεις. Και τότε θα απαιτήσω μία απάντηση στο γιατί μου...μια απάντηση που ούτε η αιωνιότητα δε θα φτάσει να τη βρεις.. Κι εγώ θα παίζω μ' άλλα παιδιά που οι '' γονείς '' τους τα έστειλαν στον Παράδεισο, μα πάντα θα γυρνώ να πάρω την απάντηση που μου χρωστάς. Αυτό θα ναι η τιμωρία σου που ήσουν κακός μπαμπάς.. 
'' Χωρίς αγάπη...η κόρη σου. ''





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου