Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΟΥΛΤΣΟΥ ‘’φύγαμε ψυχή μου;’’


Αυτό θέλω.. ένα ταξίδι στο άγνωστο, στα ανοιχτά της καρδιάς σου, και ας είναι και στο πουθενά. Φτάνει η ψυχή σου να κρατάει το τιμόνι και εγώ να κρατιέμαι από πάνω σου. Θα αφήσω τις αποσκευές μου πίσω, άλλωστε τίποτα σημαντικό δεν είχα.. Παλιοπράγματα μόνο που χάλαγαν την αισθητική της καρδιάς μου. Κάτι μπαλωμένα όνειρα που δεν ζέστανε κανείς. Επομένως αδειανή η βαλίτσα μου… Μόνο την καρδιά μου θα κουβαλήσω και σε όποια γη βρεθούμε, θα την δέσω με άγκυρα, με την δική σου μαζί.. Οδηγός μας τα πιο όμορφα δελφίνια, και θεός μας το πέλαγος. Πως ταξιδεύει η ψυχή μου μαζί σου στα ανοιχτά.. όταν ο ήλιος αγγίζει τα μάτια σου και χάνεται, όλα τα σκοτάδια της ψυχής μου μετατρέπονται σε φώς.. Και το ουράνιο τόξο ακουμπάει όλα τα χρώματα πάνω μου, Σαν η ψυχή σου μ’ αγκαλιάζει. Σκέψου κ πες μου.. Είσαι έτοιμος να σαλπάρεις μαζί μου στον ωκεανό; Γιατί από εκεί θα περάσουμε πρώτα, πριν η θάλασσα μας αγκαλιάσει… Φύγαμε ψυχή μου……..;
‘’φύγαμε ψυχή μου;’’ Ευαγγελία Βούλτσου









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου