Κυριακή 17 Μαΐου 2015

ΜΙΝΑ ΜΠΟΥΛΕΚΟΥ " Χαράζοντας Με "


Κύκλοι νοεροί
ιχνογραφούν τα βήματά μου
ανεπαίσθητες φωνές
καταφθάνουν ως ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ
Νιώσε με ,
Στα χαραγμένα νιάτα μου
Κοίτα με,
Στα πονεμένα μάτια μου
Άκουσε με,
Στις κραυγές που με περικύκλωσαν
Εγώ μόνη
Σαν το λευκό περιστέρι του Ουρανού
Χάθηκα στο άγγιγμά σου!


Διστακτικά Χαμόγελα
δειλά δεινοπαθούσαν
καθώς κυλούσε η Ώρα
στην σύναξη των Παθών
στην σύναξη των Τρελών

… μόλις άρχισαν να
φυγοδικούν τα Όνειρά μου

Καθώς έπεφταν τα αστέρια...
στις χούφτες σου
άκουγα τους χτύπους της καρδιάς σου
ψιθυριστά…

Βυθισμένα χρώματα
αναδύονταν στις όχθες σου,
μαγεμένη πλάνη
πλημμύρισε τα σωθικά μου
σ’ αυτό το ξέφωτο της Λησμονιάς!

Μίνα Μπουλέκου
Από την Ποιητική  Συλλογή "Με τη Ροή του Ανέμου"

Η φωτογραφία από http://www.spirit1059.com/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου