Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

ΚΛΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΡΕΝΑ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ


Είμαι η Ρένα Κληροπούλου , Γεννήθηκα στις 26 Νοεμβρίου του 1950 στην Καλαμάτα . Κι από τότε έζησα και ζω σε αυτή την όμορφη πόλη. Παντρεύτηκα γύρω στα 20 μου χρόνια κι απέκτησα 3 αγόρια.Συγχρόνως με την ανάστια τους και με χίλιες δυο υποχρεώσεις με ανακάλυπτα καθημερινά.
Ετσι βρήκα μέσα μου κι ένα θεϊκό ταλέντο, εκείνου  της σύλληψης ιδεών και παράλληλα υλοποίησής τους πάνω σε παλιά έπιπλα...δειλά δειλά διαμόρφωσα ένα χώρο , το αισθησιακό μου υπόγειο , το οποίο επίπλωσα με "σακατεμένα " έπιπλα από τα σκουπίδια , που μέσα από την επέμβασή μου έγιναν όμορφο και στήθηκαν με γούστο και μεράκι . Ετσι φτιάχτηκε το " Υπόγειο της Ρένας "και σταδιακά πλουμίστηκε με χιλιάδες καλλιγραφίες και μικροκατασκευές ώστε πολλοί Καλαματιανοί , ακόμα και σχολεία, να θέλουν να το επισκεφτούν και να το απολαύσουν . Η "τρέλα" μου αυτή συνεχίζεται ακόμα και σήμερα και κάθε μου "δημιούργημα " έχει κάτι να πει για τον εσωτερικό μου κόσμο και την εξέλιξή του .Ρένα Κληροπούλου 

Πολύ παλιά κεραμίδα από τη Μάνη. Η εικόνα προστέθηκε με την τεχνική της αναπαλαίωσης.

Πολύ παλιά κεραμίδα από τη Μάνη. Η εικόνα προστέθηκε με την τεχνική της αναπαλαίωσης.


Πέτρα Καρύστου με την εικόνα αναπαλαιωμένη και στολισμένη με χάντρες και πέρλες.

Παλιές κεραμίδες στέγης .

Πολύ παλιό ξύλο και πέτρα φτιαγμένα με την ίδια τεχνική.

Παλιό ξύλο.

Καπάκι από βαρέλι.

Πολύ παλιό ξύλο

























Τραπεζάκι ( σε αυτό άνοιγαν το φύλλο παλιά ) Βρέθηκε σε παλιά αποθήκη .

Τραπεζάκι πατιναρισμένο με αληθινό φύλλο χρυσού 
Παλιά τάβλα. Τη ζωγράφισα και την χρησιμοποίησα σαν επιφάνεια τραπεζιού.


Το τραπέζι της κουζίνας της μάνας μου , ζωγραφισμένο από εμένα .....θύμησες παλιές .


Τραπεζάκι ζωγραφισμένο από εμένα .


























Παλιά ταμπέλα μανάβικου ζωγραφισμένη με φρούτα από εμένα .

Η δεξαμενή πετρελαίου του υπογείου μου διακοσμημένη .





Το σίδερο της γιαγιάς μου που σιδέρωνε με τις κόρες της το κουκουλάρικο ύφασμα ( άλλες θύμησες....) 

Απλά καπέλα ...... λουλούδια και φρούτα κολλημένα βουτηγμένα όλα στο γύψο και ύστερα χρώματα ..



Στεφάνι με βότσαλα και κοχύλια και ρεσό ...καλοκαιρινή νότα .

































Καπέλο από συρματόπλεγμα στολισμένο με λουλούδια  ..μου είχε περισσέψει από το κοτέτσι 


Φτυάρι για το ψωμί ζωγραφισμένο από εμένα και δύο καπέλα με λινάτσα .
Καπάκι από βαρέλι .

Συρταριέρα του παππού πατιναρισμένη.

Παλιός φεγγίτης ζωγραφισμένος από εμένα ,,,ντεκόρ κήπου 

Λουλούδι πάνω σε κόντρα πλακέ με βότσαλα και κοχύλια ...φανταστείτε το όρθιο ..


Πολύ παλιά πόρτα με εικόνα αγγέλων χιλιοπατιναρισμένη .

Παράθυρο ντεκόρ ζωγραφισμένο από εμένα .

Παράθυρο ντεκόρ ζωγραφισμένο από εμένα .

























































Παλιό μπαούλο ..άπειρα μπαούλα των γιαγιάδων, αναπαλαιωμένα από εμένα , κοσμούν πολλά καθιστικά φίλων.

Στεφάνι από κληματόβεργες με φρούτα και λουλούδια
κεραμικός καθρέπτης διακοσμημένος με την κομψή κυρία της belle epoque.....

Εχετε δει πιο χαρούμενη  ομπρέλα ;;;;

Σύνθεση πρασινάδας και σταφυλιών.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - ΗΛΙΑΣ ΚΟΝΤΙΤΣΗΣ 

Για το Λαογραφικό υπόγειο της Ρένας Κληροπούλου δείτε εδώ;
http://homouniversalisgr.blogspot.gr/2015/02/blog-post_16.html



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου