Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΝΤΙΤΣΗΣ "Ατιτλο"

Wassily Kandinsky: Several Circles

Βρίσκομαι εδώ, είμαι ένας παίκτης, ήρθα να κατακτήσω Σαν ένα αυτοκρατορικό κράτος θα μαζέψω τη δύναμη μου και θα επιτεθώ Ποιος θα με σταματήσει; Αντιμετώπισε με! Δε μετανιώνω
Αφήνω πίσω μου διχόνοια, έχω χωρίσει το αίμα το ίδιο Κι όμως κανείς δε με αποβάλλει Η ιστορία μου είναι παλιά, βρίσκομαι σε κάθε σας βήμα Κάποιοι λένε... αλλά δε με αντιμετωπίζουν
Δεν είμαι φανερός, δεν είναι αυτός ο σκοπός μου Σας αφήνω να στηριχθείτε πάνω μου, να νομίσετε ότι είστε εσείς οι κυρίαρχοι Σας γεμίζω δίψα, όμως δε διψάτε Σας γεμίζω πείνα, όμως δε πεινάτε Όμως ποθείτε
Περιμένω τη κατάλληλη στιγμή Τη στιγμή της αδυναμίας, η στιγμή της αλήθειας! Τότε εμφανίζομαι... ως από-μηχανής Θεός της καταστροφής σας! Είμαι η απληστία!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου