Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

ΜΠΡΙΛΗ ΜΑΙΡΗ "οι συγγενείς "

Βασίλης Μαγιάσης - -Woman with child

Η μητέρα μου ήξερε καλά τους συγγενείς μας.

Εγώ που καλά καλά δεν ήξερα τον εαυτό μου 
σιγά - σιγά άρχισα να τους γνωρίζω.

Είσαι αγύριστο κεφάλι σαν την αδελφή μου 
και τεμπέλα σαν την τάδε συγγενή μας
μου έλεγε.

Επίμονη σαν την γιαγιά σου
και απειθάρχητη σαν τον παππού σου .

Δεν συμβιβάζεσαι σαν την θεία σου
και υπολογίστρια σαν την νονά σου.

Μαζί με όλες τις συστάσεις 
περιγραφή και τι είχα κληρονομήσει
από τον καθένα μάθαινα..

Μέχρι και για μια μακρινή
κουζουλή θεία που είχαμε
στο σόι και νοιαζόταν μην
είχα πάρει κάτι και από αυτήν 
μου έλεγε.

Μα εμένα δεν με ένοιαζε.

Γιατί και έναν μακρινό
πλούσιο θείο που είχαμε 
εγώ δεν του κληρονόμησα τίποτα.


Μαίρη Μπριλή







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου