Τρίτη 13 Μαΐου 2014

ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ "ΑΦΡΟΔΙΤΗ -ΟΥΡΑΝΟΣ "



Κι έγινε ο έρωτας επανάσταση ! 
Δίχως την έγκριση του συμβατικού πλήθους, που το κατεστημένο προσκυνάει . Κρόνος λέγεται αυτό και αποξηραίνει .
Να τιμηθεί η ένδοξη ιστορία του έρωτα 

Αν χρειαστεί να εκπαραθυρωθούν σχέσεις που ατόνησαν απ΄τη ρουτίνα ,ας γίνει . Νέες σχέσεις ,λίγο αλλόκοτες ,σοκάρουν !
Διαφορά ύψους ,πλάτους ,βάθους !
Κοινωνικής θέσης και ηλικίας .
Ασφυκτιά ο έρωτας με τη λογική τώρα .
Ο Ουρανός πλανήτης αυθεντικός κι ειλικρινής ,δίχως την άδεια καμιάς νόμιμης αρχής,

ορίζει την Αφροδίτη
Να εκφραστεί ζητάει
Με τρόπο ανορθόδοξο ,ανύποπτα παλαβό ,ξαφνικά σαν κεραυνός εν αιθρία .
Και κάπως έτσι οι τίτλοι τέλους για σχέσεις και φιλίες θα πέσουν
 Και νέα καρδιοχτύπια για μια παράλογη, εξωτερικά, σχέση
Και οι φιλίες μετατρεπονται σε έρωτες .
Και πρώην επανέρχονται
Και τα σκαμπανεβάσματα πολλά κι η ένταση επίσης
Επιτρέπονται :
Φυγές Λάθος επιλογές(που τελικά λάθος δεν θάναι )
Χωρισμοί ,για ότι έχει προδώσει ήδη τον εαυτό του
Αλλαγές εμφάνισης(ψηφίζεται η εκκεντρικότητα )
Σπατάλη .
Τη στέρφα γη ο Ουρανός απεχθάνεται .
Τα πρέπει και τα μη που επιβάλλονται από τα καθεστώτα
Ασπάζεται την απελευθέρωση και προχωράει .
Αφροδίτη /Ουρανός ..που να μπει το σύνορο μου λέτε ;




Η φωτογραφία είναι από http://www.pinterest.com/







2 σχόλια:

  1. Γιίωργίτσα τα ευχαριστώ μου ατονούν σήμερα !
    Υποτυπώδη μου φαντάζουν ...
    Η χαρά δεν είναι μόνο γιατί με επέλεξες .
    Είναι τιμητικό για τη μεγάλη την αγάπη μου την Αστρολογία
    Δεν έχω λόγια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου και η Ποίηση και η Αστρολογία μιλούν για τα άστρα....!
      φιλιά :)

      Διαγραφή