Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

ΝΕΛΛΑ ΣΥΝΑΔΙΝΟΥ "ΑΝΕΜΟΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ "

Seanen Middleton







Ρινίσματα απ' της ζωής μου το μέταλλο εκτινάχτηκαν. Έσωθεν. Οφθαλμική απάτη πως τάχα βρέχει η μέρα μαύρο. Καιρός να ποικίλω το γυμνό μου λευκό, τόσο λευκό και γυμνό. Χάλκινες ήταν οι σωματικές πληροφορίες που πήγασαν απ' τα κοιτάσματα της πιο συλλογικά ατομικής μου συνείδησης. Της ατομικά δικής μου συλλογικής, πέρα και πίσω απ' τη σπερματική μου υπόσταση. Θα λύσω τα θέματα μου με τους προγόνους, σκέφτηκα, και το γήινό μου κορμί αγκάλιασα. Χρειάζομαι κι άλλες μεταλλικές πληροφορίες. Τις σιδερένιες και τις αργυρές και τις χρυσές, όλες. Τις γονιδιακές και τις συμπαντικές πληροφορίες χρειάζομαι. Τις εξατομικευμένα δικές μου και τις οικουμενικά δικές μου. Πληροφορίες εμβρυακές μου, πληροφορίες απ' την εθνική μου κοινότητα και απ' ολάκερη την ανθρωπότητα, πληροφορίες μου. Είμαι άνθρωπος, άρα μοναδική, μαζί είμαι φτιαγμένη απ' όλους τους ανθρώπους. Άλλαξαν υφή και χρώμα τα μέταλλά μου, γιατί ήρθαν σε επαφή με τον αέρα. Άνοιξε το ένα μου μάτι, εκείνο που φωτίζεται απ' τον νου. Δική μου νοητική στάση διαμορφώνω. Παναπεί, κανείς δε θα ξεριζώσει τη συνείδησή μου, δύναμη δεν έχει να το κάνει. Γιατί συλλέγω πληροφορίες από τα μεταλλικά ρινίσματα κι απ' το όλον χτίζω το στέρεο άτομο - εγώ. Με βοηθό τον αέρα που φυσά τα μεταλλικά ρινίσματα απ' τον πυθμένα του ασύνειδου και έχω τις πληροφορίες.
Χρειάζομαι περισσότερο χώρο. Χρειάζομαι περισσότερο αέρα. ν.σ.

Η φωτογραφία από A Lifetime Photography


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου