Τρίτη 20 Μαΐου 2014

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΙΩΑΝΙΔΟΥ "Τα πάντα ρει "


Τα πάντα ρει .
Την αέναο κίνηση όλων υποστήριξε ο Ηράκλειτος .
Κίνηση που φέρνει μετάλλαξη ,άρα εξέλιξη 
 Αργή ,μέτρια ,θεαματική ..όσο αντέχει η κατανόηση του καθενός .
Αδιαφιλονίκητο το έχω όμως πως όλοι εξελισσόμαστε .
Κι ο θεός ατάραχος κι ακούνητος δίνει το πρόσταγμα ;
Αμέτοχος σε αυτή την διαδικασία μένει ;

Δεν το πιστεύω
Ο θεός εξελίσσεται

. Μέσα από εμάς
. Οπως εγώ συνηθίζω να στρέφω το βλέμμα μου σε αυτόν και να ρωτώ
"Γιατί με ταλαιπωρείς ; Τι δεν έμαθα καλά ακόμα; "
Παρόμοιες απορίες κι αυτός θα έχει όταν οι πράξεις μου ή οι σκέψεις μου είναι αποκομμένες από τη βαθύτερη ουσία μου ,το κομμάτι το δικό του που με την γέννηση, μου παραχώρησε
Διαθέτω λοιπόν ,άμα τη εμφανίσει μου σ΄ αυτή τη γη λίγο θεό μέσα μου Εξελίσσομαι εγώ, εξελίσσεται κι ο θεός εντός μου .











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου