Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

ΚΟΡΟΜΑΝΤΖΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ "ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ , ΚΥΔΩΝΙ "


Γλυκό του κουταλιού, κυδώνι, 
αυτό που μου΄κρυβε κάποτε η μάνα μου 
να μην το βρω και το στερήσω από τους μουσαφιραίους ,
 και σε κυνήγι θησαυρού μ΄έβαζε χωρίς αυτή να θέλει, 
μέσα στο σπίτι κι έψαχνα στις μύτες των ποδιών,
 κι αθόρυβα περπάταγα και άνοιγα ντουλάπια , 
μπαούλα με λευκόρουχα ,συρτάρια, 
και ίχνος ποτέ δεν άφηνα μην και με καταλάβει, 
ώσπου να έλθει η στιγμή στο στόμα μου, γεμάτο ηδονή, 
μόλις το βάζο το κρυφτό αντίκρυζα, σιρόπι να κυλήσει ,
 προτού ακόμη καν γευτώ
 την απαγορευμένη γλύκα 
του μήλου του χρυσού , που στη Θεά ο Πάρης , κάποτε, πρόσφερε,
 κι εκείνη για ευχαριστώ,
 τον Έρωτα στην Ελένη έστειλε , την Ωραία, για να γενεί του Πάρη ,
 άραγε, τέτοιο κέρασες και εσύ την ΄Ομορφη Θεά, 
χρόνια χιλιάδες έπειτα και μου ΄στειλε τον Φτερωτό 
και πια ηδονή στα χείλη μου έρχεται , σιροπιαστή, αρκεί να σε κοιτώ ;
 26/3/14




,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου