Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ‘’Τελειώσαμε’’..

Edvard Munch - Separation 











'' διεμερίσθησαν τα ιμάτιά μου εις εαυτούς, και επί τον
ιματισμόν μου έβαλον κλήρον''............ άδακρυς, κεχαριτωμένη, υπό τον εσταυρωμένον προσφέρουσα σκαμνί στους σκυλεύοντες/ εικών :βέβηλος.
Πυρωμένο σίδερο η προδοσία σου, με διαπέρασε..
Το χέρι που με πρωτοκράτησε και με σεργιάνισε στα 
καρνάγια των μελλούμενων...…..
υπέγραψε προδοτικό φιρμάνι και με εκχώρησε στον άνεμο…Όχι δεν λυπάμαι γι’ αυτό που μου ‘κανες και δεν λυπάμαι για αυτό που έπαθες ...
Έτσι το θέλησες και έτσι έγινε….
Παρήγγειλα μια τελεία,καλοστρογγυλεμένη και βαριά..Από μολύβι!
κι ο χρόνος που την σφυρηλατούσε εν θερμώ  πάνω στο στήθος μου ,μου την παρέδωσε σήμερα....
Την έσυρα με κόπο και αγωνία πολύ και σε σφράγισα,πικρή ανάμνηση
και σ΄είδα να βουλιάζεις,φορώντας την με καδένα την ατσάλινη παύλα της, στα σκοτάδια των πόνων μου..
Όχι δεν πρόκειται να με πονέσεις ξανά,ούτε σαν θύμιση..δεν θα το επιτρέψω…Πήρα αυτό που δεν ανέμενα…έλαβες αυτό που σου άξιζε….
Τελειώσαμε!
14/2/2014
Ε.Κ..





1 σχόλιο:

  1. Πολλά συγχαρητήρια!!! Χαίρομαι που οι δρόμοι μας ξανασυναντήθηκαν, σε "άλλες συντενταγμένες" .
    Αθηνά Κοτσόβολου

    ΑπάντησηΔιαγραφή