Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

ΔΡΟΣΟΥ ΠΗΓΗ " ΕΛΠΙΔΑ..."




Οχυρωμένη...στο επαρχιώτικο γραφειάκι μου... 

πίσω από την ψευδή αίσθηση της
“ασφάλειας” που μου παρέχουν οι αριθμοί μου.. .έπαψα προ πολλού, να κοιτάζω τους
ανθρώπους στα Μάτια…
Χαμένη σε συνειρμούς Ονειρικούς… “αντιλαμβάνομαι” τους Κόσμους,
με σφαλιστά τα βλέφαρα…
Μια μέρα όμως τ’ άνοιξα τα μάτια του προσώπου… 
κι αντίκρισα εμπρός μου έναν έφηβο... μ’ ένα μειδίαμα επιφυλακτικό 
και το «Μέλλον» να του λαμπρύνει το μέτωπο…
κι είπα … εδώ η ΖΩΗ… κι η ΕΛΠΙΔΑ σου Πατρίδα… 

Ελπιδοφόρα βλέμματα κυοφορεί φέτος η Άνοιξη στον Μυροβόλο της Ανθό...
και μέσα από τα σπινθηροβόλα βλέμματά της... τρανεύει ο κόσμος και βλασταίνει 
φύλλα και κλαδιά η Ζωή....


(Από μια συναλλαγή της κατά τα άλλα ρυπαρής μου καθημερινότητας) 

Π.Δ.





Η φωτογραφία από http://ithaque.gr/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου