Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

ΣΕΛΑΝΑ ΓΡΑΙΚΑ "Σήμερα...Χριστούγεννα."

http://www.newsit.gr/ - ΦΩΤΟ EUROKINISSI 


Περίπατος στην πόλη,

βραδινός,
γιορτής στεφανωμένος.
Τι ψάχνω,ανάμεσα στα μάτια μου-
πως να το δεχθεί το είναι μου,
δεν ξέρω.
Άλλα περίμενα κάτω απ'τα χνάρια μου
κι άλλα βρίσκω.
Γιρλάντες σε κάθε δέντρου κορυφή-
λαμπιόνια,περίτεχνα καμωμένα,σε κάθε σπίτι.
Κοντοστέκομαι,σ'ένα ανοιχτό παράθυρο.
Οικογένεια,
θαλπωρή-μακριά από δω.
Αγάπη ερμητικά-εγωιστικά κλεισμένη
σε τέσσερις κολώνες.
Η πόλη στερείται αισθημάτων...
Σήμερα περισσότερο.
Με σταματά ένας νάνος,καθώς προχωρώ.
Λάθος!ένα αγόρι στεγνό,σκυφτό με μύτη κόκκινη
-ανακαλώ στην μνήμη το ελάφι.
"Ρόδι για το σπίτι σας;"
Του λέω δεν έχω,μα το παίρνω-
Το ελαφρύνω απ την τύχη του.
Μάταια!
Τα ρόδια ίδια,σάπια σαν ανοιχτούν.
Παρακάτω,ένας γενειοφόρος άνδρας
-απ την πολυκαιρία-
μου ζητά τσιγάρο.
Το δίνω,ενώ ακούω βαθιά στ'αυτιά μου...Κάλαντα!
Κι πόλη γυμνή,τα μέσα μου άδεια
από ρόδια και τσιγάρα.
Στρίβω στο Σύνταγμα.
Βράδυ Χριστουγέννων!
Άλλη ζωή.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου