Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

ΠΟΔΑΡΑΣ ΣΠΥΡΟΣ " Αποτυχία" 14/01/2013





Ο χωρισμός

Λήθαργος η ψυχή μετά τον έρωτα του χθες

θολή μέρα στο κάψιμο του ήλιου
λίγες αναπνοές θανάτου στο κορμί μου
χαμόγελο απελπισίας στα μάτια μου
έφυγε

Γιατί αφέθηκα στο γνώριμο
ήξερα την διαδρομή ίδια με τις άλλες
γιατί άνοιξα την καρδιά μου σε χέρια κλειστά
γιατί έγινα δώρο πρόβας
πονώ

Ασήμαντοι χτύποι καρδιάς με καθήλωσαν στο σήμερα
ελπίζοντας στο χάδι του αύριο
ιδρώτας ελπίδας έτρεχε από τα μάτια μου
που τελικά ήταν το δάκρυ μου
κλαίω

Έφυγε μένοντας μέσα μου η ματιά της
τα υπόλοιπα χάθηκαν με το αντίο
σκίζω τις σάρκες μου για να την βγάλω
μα ρίζωσε στην καρδιά μου
θα πεθάνω
βοήθεια

Ελπίζω να την βοηθήσει το λάθος της
ψάχνοντας το δικό μου
μακάρι να φταίω και ας μην σε συγχωρήσει
αν φταίει η λύτρωση θα γίνει πόνος
αφού ακόμη την αγαπώ
γύρνα








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου