Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

ΑΡΙΣΤΕΑ ΚΟΥΤΑ - ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

                   Α . ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ 

Τρεις θαλασσογραφίες μου
Τρεις απόπειρες να αποδώσω τη θάλασσα, 
μέσα από τη δική μου ματιά και τα χρώματα που αγαπώ!


Το καλύτερο ως τώρα δημιούργημά μου! αντιγραφή από μια μικρή μικρούτσικη φωτό ιταλικού ημερολογίου του 2005; ό,τι πιο όμορφο έχω φτιάξει κ ευτυχώς το έχω εγώ ! ακόμα! -Λάδι σε μουσαμά

Λάδι σε μουσαμά - βράχια ....στον Αγιο Αντρέα!

Λάδι σε μουσαμά- ηλιοβασίλεμα!


Λάδι σε μουσαμά- λεπτομέρεια του προηγούμενου πίνακα! 

αντιγραφή από μια φώτο σε ένα βιβλίο με μαθήματα ζωγραφικής! 
ο πίνακας είναι αρκετά μεγάλος!


η άσπρη γραμμή στο πέλαγος...... ο πρώτος μου πίνακας ! δεν είναι καν με λάδι! είναι με τέμπερα! χαρισμένος ..


Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑ ......

Α -στάδιο προσχέδιο ....με κάρβουνο!


Β- στάδιο επιτέλους! άρχισε να μπαίνει χρώμα!

Γ - στάδιο  
Έκανα ρετούς στην άμμο μου, γέμισα τα κενά, έχτισα και τα πλαϊνά του, ενώ πρόσθεσα μαύρη άμμο κάτω από το κορμί για δώσω την υποτιθέμενη σκιά.Το χρώμα στα μαλλιά κι η θάλασσα μου απόμειναν. Αν χθες δεν έμπλεκα με γιορτές, πανηγύρια και οινοκρατάνυξη ίσως και να τον είχα τελειώσει!
Τι χρώμα να τα κάνω αλήθεια τα μαλλιά;


Β-ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ - ΛΑΜΠΑΔΕΣ 













Γ - ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 





Ένα ημερολόγιο
Δυο χοντρά χαρτόνια, Α4, ένα λευκό κι ένα μαύρο
κολλήθηκαν μαζί αφού πρώτα το λευκό κόπηκε
έτσι ώστε να σχηματιστεί ένα παράθυρο.
Ανάμεσά τους κολλήθηκε λίγη δαντελίτσα για κουρτίνα
και στο μαύρο έπειτα κόλλησα ασημόσκονη
για αστέρια!

 Μια μεγάλη Χριστουγεννιάτικη κάρτα
(Την έχω κάνει δαπέδου εγώ και την αφήνω μέσα στο χώρο μου
για διακόσμηση ).
Χαρτόνια κυματιστά, σε διάφορα χρώματα, ζελατίνα,
πράσινο σύρμα πίπας και μερικά ξερά κλαδάκια.
Και βουαλά!






ΜΙΚΡΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ  ( Αναδημοσίευση από 
http://princess-airis.blogspot.gr/2012/12/photo-day-16.html )

Κάτι που έφτιαξα.
Και τι δεν έχω φτιάξει! Μου αρέσουν οι κατασκευές, όσο και η ζωγραφική και η μαγειρική. Όσοι με διαβάζετε τακτικά, ήδη το γνωρίζετε! Με τα χέρια μου να παλεύω ,... να υλοποιώ ιδέες. Αυτό! Ακόμα κι αν την ιδέα την πήρα από κάπου αλλού. Δεν θέλω πιστές οδηγίες. Μόνο να δω κάτι , να το δουλέψω στο μυαλό και να το βγάλω όπως εγώ το είδα και το ονειρεύτηκα! Κάποτε σε ένα καφέ στην Αράχοβα είδα ένα φωτιστικό οροφής από ένα κομμάτι κορμού δέντρου και κρεμασμένα χριστουγεννιάτικα φωτάκια ...βροχή! Έβγαλα το κινητό το φωτογράφισα και κάποια μέρα θα το κάνω. Ας έχουν περάσει κάποια χρόνια. Δεν ξεχνώ ποτέ κάτι που θέλω. Ακόμα ψάχνω το σωστό κορμό. Κάθε φορά που καταφθάνουν ξύλα στην αυλή εγώ ψάχνω για το θησαυρό μου....

Όπως και τον πίνακα που πρωτοείδα στης Εύης το μπλογκ. Είχα κάνει σχετική δημοσίευση όταν ξεκίνησα την ιδέα (και τη βρίσκεις εδώ).
18 Νοεμβρίου ξεκίνησα και 16 Δεκεμβρίου τελείωσα! Ένας μήνας χρειάστηκε μέχρι να νιώσω ότι "ναι, είμαι έτοιμη... τώρα το' χω"!
Και βουαλά!

Βρίσκομαι στη ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω το έργο μου! Όταν έβαλα τα φωτάκια στην πρίζα ένιωσα κύματα χαράς και αγαλλίασης να με λούζουν! Νομίζω πως θα με νιώσετε....



















Το έργο βρίσκεται ήδη κρεμασμένο στο τζάκι της αδερφής μου! Όταν τελείωσα το πήρα αγκαλιά και έτρεξα να της το δείξω ...Είχε παρακολουθήσει όλο αυτό τον καιρό τη σκέψη μου και τα σχέδια που έκανα. Περίμενε κι αυτή με ανυπομονησία! Για να έχουμε καλύτερη οπτική το κρεμάσαμε κατευθείαν στο τζάκι της που είναι σκούρο καφέ κι ανάψαμε τα φωτάκια! Η λάμψη στα μάτια της και η χαρά της με έκαναν να μη το σκεφτώ δεύτερη φορά! Ο πίνακας θα είναι το Χριστουγεννιάτικο δώρο μου προς αυτήν! Μόνο που δεν της το τύλιξα με κορδέλα . Λέτε να την πειράξει;
Τέλος, με αυτό το έργο θα συμμετάσχω στον Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό που διοργανώνει η γλυκύτατη και φινετσάτη Γεωργία στο μπλογκ Αρμονία.


Δ-Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΝΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ 
( Αναδημοσίευση από το Μπλογκ της Αριστέας - http://princess-airis.blogspot.gr/)

Ένα παλιό ποδήλατο ταχυδρόμου....

Ένα παλιό ποδήλατο ταχυδρόμου.
Εγκαταλελειμμένο!
Το είδαμε, το ζητήσαμε. μας εδόθηκε! ( Το γλείψιμο άξιζε ε;)
Το ακουμπήσαμε πρόχειρα κάπου.
Κι επερίμενε το πλήρωμα του χρόνου!





Στις αρχές της άνοιξης, κάτω από τις αμυγδαλιές, άρχισε να δείχνει την παρουσία του δειλά-δειλά! "Ε; εδώ είμαι κι εγώ; Μας φώναζε...σιωπηρά, αθόρυβο το δόλιο σας λέω ....



Και ....Ναι! Επιτέλους! Η δέουσα σημασία του εδόθη!
Μια γλάστρα-μέσα σε ποτιστήρι, μια γιρλάντα λευκή...και στο κέντρο του κήπου εκαρφώθη!
Βρήκε τη θέση του!
Είναι πια ευτυχισμένο!




Έτοιμο να υποδεχτεί την άνοιξη.....
Λέω να του πετάξω και λίγο ροζ, αύριο-μεθαύριο ( αν φιλοτιμηθούν και μου αγοράσουν- εγώ οδηγίες δίνω- φράγκο δεν έχω).

Εχει όμως και συνέχεια...... 

Θυμόμαστε το ποδηλατάκι που αποφάσισα να το στολίσω
καταμεσής στον κήπο;

"Βάλε χρώμα στη ζωή σου" μου πρότειναν!

Με αυτό το σύνθημα
το παλιό ποδήλατο βάφτηκε με χρώμα
που ήρθε από μακριά! Να'ναι καλά η Δημητρούλα μου!
Άλλαξαν και τα λελουδικά και το αποτέλεσμα στις οθόνες σας
και στον κήπο μου φυσικά!

Έτσι την Κυριακή, ανάμεσα σε άλλες εργασίες και μαστορέματα που είχα,
έβαψα το ποδηλατάκι, τη γλαστρούλα-ποτιστήρι
κι αργότερα τη ζωγράφισα κιόλας!
Από κοντά, σας διαβεβαιώ, είναι ακόμα πιο όμορφο.

Έτσι ξεκουράζομαι εγώ κι ανακτώ δυνάμεις!
Στη συνέχεια λέω να ασχοληθώ με λαμπάδες και λοιπές κατασκευές!
Η δημιουργική απασχόληση είναι η καλύτερη ξεκούραση του νου!


Η Αριστέα γράφει και ποιήματα . Το Μπλογκ μας έχει φιλοξενήσει κάποια ποιήματά της και σε επόμενη δημοσίευση θα παρουσιάσουμε περισσότερα. 
Το Μπλογκ της Αρστέας που  στο οποίο θα βρείτε περισσότερες δημιουργίες της και κείμενά της είναι :  http://princess-airis.blogspot.gr/







5 σχόλια:

  1. Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Συγκινήθηκα απίστευτα,. Βλέποντας τα συγκεντρωμένα τα χάνω! :)))
    Ολόψυχα σε ευχαριστώ!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ σε ευχαριστώ Αριστέα μου !!
    Πάντα να είσαι καλά και να δημιουργείς !!!!
    πολλά φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σας @iris...και σε σένα Γεωργία,που με το μεράκι σου,μας
    ταξιδεύεις στον κόσμο των τεχνών!!!
    Συγχαρητήρια και στις δυό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή