Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

ΧΑΤΖΗΘΩΜΑ ΖΩΗ "Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ''


 Αναθεωρήσεις και επαναπροσδιορισμός όλης μου της ζωής με τον ερχομό σου πριν εφτά χρόνια.Ήταν τρομακτικά σχεδόν στην αρχή και τρέκλιζα από το βάρος της ευθύνης.Άβολα.Δεν είχα συναίσθηση από που ήρθες και γιατί διάλεξες εμένα.Δε γνωριζόμασταν...κι όμως γνωριζόμασταν καλά πολύ πριν ειδωθούμε.
Σήμερα αποκωδικοποιώ όσα ένιωσα τότε και είμαι ευτυχισμένη για την ''ήττα'' και τη ''συνθηκολόγησή'' μου καθώς και για την απομυθοποίηση του άτρωτου μέχρι τότε ''Εγώ'' μου!Έρωτας και πάθος.Συναισθήματα ομολογημένα και ανίκητα.Λατρεύω την εικόνα σου,αλλά και τη δική μου εικόνα που καθρεφτίζεται στα μάτια σου.Και αγαπάω κι εμένα.Όλα είναι πρωτόγνωρα ,ένας κόσμος ανεξερεύνητος.Είσαι το προσωπικό μου θαύμα και το δικό μου ''Άξιον Εστί''.Εκπλήρωση όσων δεν μπόρεσα να φανταστώ! Ζητώ ικεσία στο βωμό σου.Έγινα δυνατή,ανίκητη....αλλά φοβάμαι και τρέμω σαν παιδί.Γιατί ίσως να μη σου είναι αρκετή η δική μου ονειρική συμμετρία.
Τώρα όμως νιώθω...Βιώνω Αγάπη και σου τη χαρίζω απλόχερα.Προσπαθώ να σου δημιουργώ αναμνήσεις,να σου μαθαίνω,να μαθαίνω και γω μαζί σου...Κυρίως όμως θέλω να σου μένει η τρυφερότητα και η ζεστή αγκαλιά μου...Μεγαλώνω εσένα...μεγαλώνουμε μαζί...Ο χρόνος κυλάει πολύ γρήγορα που να πάρει...είναι τόσα πολλά αυτά που έχω να σου δώσω...αλλά ποτέ δεν θα είναι αρκετά,το ξέρω...Γίνομαι σταδιακά καλύτερη,πιο σοφή και πιο δυνατή και δεν λιποτακτώ στις απαιτήσεις,ούτε ψυχορραγώ ακόμα και στο ασήμαντο.Μαθαίνω λέξεις και συναισθήματα που δε γνώριζα...
Και κάποιες βραδιές στο σκοτάδι, (θα είναι το μυστικό μας) τυλίγομαι σαν έμβρυο και κλαίω από ευτυχία.Τότε θέλω να φωνάξω από χαρά και να ευχαριστήσω όποια υπέρτατη,όποια εξωανθρώπινη δύναμη υπάρχει για το δικό μου Θαύμα και για τη δική μου ευκαιρία στη ζωή αυτή...Και υποκλίνομαι στην Ειμαρμένη.Ευλογία η απόλυτη άλωσή μου!Τώρα πλέον το αρχικό ''Φοβάμαι...θα εξαφανιστώ'' μετατράπηκε σε ''Θα είμαι συνέχεια κοντά σου...σε λατρεύω...εγώ είμαι εδώ''.Πώς ζούσα πριν από σένα,κοριτσάκι μου; Με κοιτάζεις στα μάτια...μου κρατάς τα χέρια...Δε μιλάμε,αλλά τα λέμε όλα μαζί...χαμογελάμε...εγώ δακρύζω...Ο κόσμος είναι όμορφος...ο κόσμος είναι απλός!...









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου