Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

ΠΟΔΑΡΑΣ ΣΠ. "Ας ζήσουμε"22/05/2013




Ελπίδα

Χόρεψες μαζί μου όταν δεν έπρεπε
τότε που τα μάτια μου κοίταζαν χαμηλά
και η ζωή μου έτρεχε σε ανάποδα μονοπάτια
Με έπιασες από το χέρι και με τράβηξες τόσο δυνατά
που πόνεσα γλυκά
Στην πλώρη βρέθηκα ενώ στην πρύμνη ζούσα
έγινες ο καπετάνιος μου
και το ένιωσα
Τότε πρώτο κοίταξα τα άστρα και ήξερα ότι ακολουθούσε το φεγγάρι
και σιμά τους και ο ήλιος
Εβαλες στις πληγές μου το φιλί σου
και γέμισε η σάρκα μου ζωή
Εκλαιγα για την ζωή που σήκωνα
βαριά σκοτεινή δολοφόνος,
γονάτισες και χάιδεψες τα πόδια μου
και ένιωσα πλατάνι στον κήπο της καρδιά σου
ρίζωσα στην ζωή σου
Δεν ξέρω γιατί υπήρχα
ίσως για να με σώσεις
ίσως για να σωθείς
μήπως είχες αμαρτίες ;
δεν με νοιάζει
θέλω να χαράξουμε καινούρια στράτα
να μοιραστεί ο πόνος μας
κλείσε γερά στο χέρι σου το δικό μου
θέλω να με πονέσεις για να να φοβηθώ
και να κουρνιάσω στις φλόγες των ματιών σου
Ας χορέψουμε παρέα με την ευτυχία μας
μουσική ο θόρυβος της καρδιάς μας
κρατήσου απ'την ψυχή μου
δεν θα σε προδώσει
θέλω να δακρύσω μα δεν μπορώ
σηκώνω τα μάτια και γελώ
















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου