Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Μαρία Παπαδοπούλου "Καλέ μου ..."

PIERRE AUGUSTE COT « SPRING"


Ένα τόσο δα χαρτάκι , ένα άψυχο πραγματάκι.Κι όμως , το κρατώ και τρέμω από λαχτάρα , το κοιτάζω και τα μάτια μου βουρκώνουν από ευτυχία , γιατί είναι αυτό που θα με φέρει ξανά κοντά σου.
Προσπαθώ να το διαβάσω , μα το μόνο που βλέπω πάνω του , είναι το πρόσωπό σου που μου χαμογελά.
Αυτό το χαμόγελο θέλω να το αποτυπώσω σ' έναν καμβά από λουλούδια μωβ και κίτρινα κι εγώ να κυλιέμαι πάνω τους γυμνή , να το αποτυπώσω στο στρόγγυλο της σελήνης.Έτσι θα 'χω τη μυρωδιά σου στο σώμα μου κι εσύ θα τρυπώνεις κάθε βράδυ στα όνειρά μου.
Καλέ μου , είσαι για μένα ηλιαχτίδα που φωτίζει τη μοναξιά μου , σύννεφο που σκιάζει το φόβο μου , νηνεμία στις φουρτούνες του μυαλού μου , ασπίδα στη θλίψη μου , άρωμα γαζίας στο παραθύρι μου.
Αύρα εσπερινή το άγγιγμά σου , μέλι από θυμάρι το φιλί σου , χρυσό της λάβας το βλέμμα σου , σαν γέρνεις πλάι μου και μ'αγκαλιάζεις.
Ακριβέ μου , Βασιλιά της Καρδιάς μου...

Μ.Π.





1 σχόλιο: