Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

ΣΠ.ΠΟΔΑΡΑΣ "Το λάθος" 10/04/2013


Ανοιξη

Μα έπρεπε να αγαπήσω
άνοιξη μου είπες θα συμβεί
μαζί με τα μπουμπούκια
θα ανθήσει και η καρδιά σου
σίγουρα της είπα ;

Ανοιξη
Περίμενα
μα ήρθαν τα χελιδόνια
ακόμη ;
πότε θα αγαπήσω
να και η πασχαλιές
μήπως δεν αγαπάνε άνοιξη;

Ανοιξη

Κελαιδούσα όπως τα πουλιά
μήπως και μ' ακούσει
πετούσα σαν τις πεταλούδες
μήπως την συναντήσω
Εκλαιγα σαν την βροχή
μήπως και έρθει να ξεδιψάσει
κουράζομαι της είπα

Ανοιξη

μα θα φύγει και δεν θα προλάβω
πρέπει να αγαπήσω
πες κάτι
χωρίς αγάπη μου είπε ότι πονάς
το ξέρω της είπα
δεν με ακούς
να αγαπήσω θέλω

Ανοιξη

γέμισαν πουλάκια οι φωλιές
τα μπουμπούκια λουλούδια έγιναν
ο έρωτας αγάπη
γυρνώ και ψάχνω εγώ
γιατί ;

Ανοιξη

μου είπες ψέμματα
δεν θα αγαπήσω ποτέ
θα είμαι συνέχεια με σένα
έπεσα στην αγκαλιά της
έκλαψε
εσύ δεν αγαπάς την ρώτησα άνοιξη είναι;

Οταν αγαπάς πονάς περισσότερο
μου είπες
την κοίταξα
εσύ τότε γιατί πονάς
Γιατί σ'αγαπώ μου είπε

Ανοιξη ήταν και πέρασε
δεν θ' αγαπήσω ποτέ
ποιόν να ρωτήσω ;
έφυγε
έμεινα μόνος

Ανοιξη





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου