Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΔΑΡΑΣ "Σε θέλω" 27/03/2013



Ξημερώνει η νύχτα μου

Σε κοίμισα στα χέρια μου
σε δρόσισα με την ανάσα μου
περίμενα να κοιμηθείς
για να κλείσω τα μάτια και να δω το γυμνό σου κορμί
να το χαιδεύουν όπως κάθε βράδυ τ 'άστρα
να το αγγίζουν τα όνειρα μου
και σαν άλλος άγγελος προσευχόμουν
για την ευλογία του φιλιού σου

Φοβόμουν να ανοίξω τα μάτια μου
μην σε τρομάξω
σε άγγιζα με τα δάκρυα μου
και η ανατριχίλα που ένιωθες
με γέμιζε τύψεις

Ηθελα να είσουν η καρδιά μου
που αν σταματούσε να πέθαινα
ήθελα να είσουν το μυαλό μου
που αν το έχανα να τρελαινόμουν
ήθελα να είσουν η ανάσα μου
που αν σταματούσε
να γινόσουν η τελευταία εκπνοή μου
ήθελα να είμουν η σκιά σου
για να μην σε χάσω ποτέ

Μα ήσουν δίπλα μου γυμνή
περίμενα να γυρίσεις να με αγκαλιάσεις
και έτρεμα με την σκέψη ότι θα με άγγιζες
με κυνηγούσε η μεγάλη αγάπη που ένιωθα για σένα
ατελείωτο και αυτό το βράδυ

Σε ξύπνησα με την πρώτη αχτίδα
ήσουν ο ήλιος μου
σε φίλησα και ξεδίψασα
σε άγγιξα και άνοιξα τα μάτια
μου χαμογέλασες
σ' ευχαριστώ που ομόρφυνες κι άλλο σου είπα
και χάθηκες μαζί με το όνειρό μου

Σε ψάχνω τις νύχτες μου
έγινες ο εφιάλτης της αγάπης μου
μπορεί να πέθανα και να μην το ξέρω
θα είμαι ευτυχισμένος που σ'αγαπώ έστω και στην κόλαση

Θεέ μου σβήσε τον ήλιο να την δω

Απο την συλλογή <Τα ερωτικά >

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου