Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

ΣΠ. ΠΟΔΑΡΑΣ "Τιμώρησέ με" 17/03/2013




Ισόβια

Σ' αγαπώ και φοβάμαι
αδίστακτος δικαστής η καρδιά σου
η καταδίκη μου σε ισόβια
ευτυχία για μένα
η ελευθερία μου
ιδρώτας αγωνίας
τιμώρησε με

Κολυμπώ στις θάλασσες των ματιών σου
χάνομαι αγγίζοντας το κορμί σου
πεθαίνω ακούγοντας τους χτύπους της καρδιά σου
σε ισόβια αγάπη της καρδιά σου
τιμώρησε με

Ακούραστος εργάτης του κορμιού
θα γίνω
υποταγή αποφάσισε να δώσω
στο φιλί σου θα κλαίω
στην ζωή σου την ζωή μου θα δώσω
προστάτης της ψυχής σου θα γίνω
κλείσε με στα κάγκελα της αμαρτία σου
Τιμώρησε με

Να σε βλέπω όταν κλείνεις τα μάτια
το όνειρό μου
να σε βλέπω όταν τα ανοίγεις
τα θέλω της ύπαρξης μου
αν με κοιτάς
θα ζήσω
τιμώρησε με

Σε αγγίζω απρόσμενα
με τα χείλη του μυαλού μου
η ανατριχίλα του κορμιού μου
φωτιά
λιποθυμιά της σάρκας μου
σκέφτομαι
γλυκιά η τιμωρία
στην σκέψη αφήνομαι
δοκίμασε με

Θα σ' αγαπώ δικαστή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου