Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΣΠ.ΠΟΔΑΡΑΣ Πονάω 12/02/2013 Σ.Π

Πονάω για το χθές
Πονάω για το σήμερα
Θα πονέσω και για το αύριο ;
Αυτό το ανάμεσα στους πόνους μου φαίνεται πολύ λίγο για να συνεχίσω να αντέχω
Αν πληρώνω αμαρτίες,ρωτώ στην κόλαση ζούσαν αυτοί που μου τις έδωσαν;
Αν σταυρώνομαι γιατί δεν έγινε στα 33 μου μια φορά ;
Αν πέθανα γιατί τιμωρούμαι μήπως συνέχισα τις αμαρτίες τους ;
Ποιος θα με βοηθήσει αφου δεν υπάρχει ατιμώρητος ;

Κουράστηκα με την ιδέα του αύριο θα ξημερώσει μια άλλη μέρα
Κουράστηκα με την ιδέα της υπομονής
Κουράστηκα με την ιδέα του άπλετου φώς
Κουράστηκα με την ιδέα του φώς στο τούνελ
Κουράστηκα με την ιδέα του μέρα είναι θα περάσει
Κουράστηκα με την ιδέα του όνειρα γλυκά

Κουράστηκα να κουράζομαι

Θέλω επιτέλους να ξημερώσει
θέλω επιτέλους να μην κάνω άλλο υπομονή
Θέλω επιτέλους το φώς να είναι το γλυκό της ανατολής
Θέλω επιτέλους να ευχαριστηθώ την διαδρομή του τούνελ μου
Θέλω η μέρα μου να διαρκέσει
Θέλω να κοιμηθώ σαν παιδί και τα όνειρα μου να τα κάνει η μητέρα μου

Θέλω να ξεκουραστώ
Θέλω νά ανθίσω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου